Friday, March 07, 2008

poem( example frm dydy)

haiz...
boring lah ~
dunnoe do wat now!!!!
ai yo i still cannt think a poem
about love now
i already promis dy
say need to write it liao
but no idea now so post sumthing
n think later.......

em post wat leh?
ok example poem frm dy de~
i wanna idea now......!!!!!!!
dy i post ur one 1st than
next time i write mine de~


dy 's poem:

终于自由

想爱不能爱
让我不由得想放弃
因为受够了无尽头的等待
和思念的折磨
我哭着笑 笑着哭
只有无奈 在我内心 尽情的盘旋
面对你我应该笑还是哭呢?

不会再有任何遐想
直到有一个人
给了我你不曾给 也给不到的
就是我再自然不过的笑
所以再也不愿意从头喜欢你...
而我学习到的功课
是再也不轻易说爱
也不再让任何人左右我眼泪的去留...
因为到最后
我才发现我陷的并不深
所以不会不舍得
所以我 终于自由...

wao it is so good lah ~
haiz ...keep thinking now
mine de how leh
i will done it de lah lol...



No comments: