Friday, March 28, 2008

YO~ perpustakaan ceramah

Hari ini saya ada perpustakaan ceramah..oleh itu saya "stay back" di sekolah hingga pukul 4.
erm..ceramah itu ok lah..tetapi jia zheng tidur ...zzz...kerana ceramah itu tidak menarik hatinya..kepada saya ok lah..^^

Hari ini juga ada "sport check"rambut lelaki . Banyak rambut lelaki dalam kelas saya telah di potong dan sebahagian daripada mereka tidak mahu potong ,oleh itu mereka janji cikgu potong rambut di kedai...sebahagian lagi kenal potong dengan feksyen sekali ..^^haha..cute..
tetapi saya berasa mereka akan berasa sedikit tidak puas hati dengan cikgu kerana kenal potong rambut gua...haiyo..tidak kesa mereka lah...XD

Selain itu, saya juga dengar banyak komplain tentang kawan kawan saya..haiz..zzz...but sebahagian apa yang mereka cakap saya setuju tetapi sebahagian pula..saya tidak sangat setuju lah..lolx...^^tetapi untuk saya,jika saya sudah buat apa yang saya perlu buat dan buat dengan sebaik baik yang saya dapat buat,saya tidak akan kesa apa yang cakap oleh orang lain kerana saya tahu saya sudah buat dengan baik . tetapi jika saya tidak buat apa yang saya patut buat dan ada orang komplain ,saya akan dengar dan mengaku kesalahan saya...^^oleh itu jika ada apa apa saya yang membuat salh sila memberitahu saya ,saya akan membetulkannya demi kebaikan saya..terima kasih..^^

esok ialah bsmm koir liao..banyak orang tidak mahu pergi haiz...tidak tahu koir itu akan menjadi apa lagi..ok atau tidak ok..? tingkap pecah atau tidak lolx..^^

No comments: